9 March 2012

壁紙

今日、テンナイン・コミュニケーションさんのエントランスの壁紙施工日でした。




北欧のグッズが至る所にあるオフィスなので、壁画も北欧ということでした。

北欧の暖かい雰囲気とは裏腹に全体を青で描いたのは、
なんとなく青色がテンナインのオフィスに合うんじゃないかと思ったからでした。

現物を見てもらうまでは正直ドキドキでしたが、気に入っていただけたようで良かったです♪


今回印刷をカシマさんにお願いしました。
大変きれいに仕上げて頂き、ありがとうございました。



色々なところで自分の絵を使ってもらえるということは
本当にありがたく思います。

4 comments:

Gabriel said...

Oh, that's the project you were talking about! Pretty sweet office, and your work make it look very unique now.

Ryo Honda said...

hey Gab thanks for saying it. Yeah it is kinda cute office and people working there are nice too. I had some image in my head when I was making this wallpaper to make this office look nice with blue colour. And after it's done I can say it is working pretty well:-)

yanmaneee said...

nmd
vans
longchamp handbags
fila disruptor 2
birkin bag
air max 90
adidas stan smith women
fitflop sale
nike air max 2018
hermes handbags

yanmaneee said...

hermes online
longchamp
supreme clothing
hermes
golden goose
lebron 18
golden goose outlet
longchamp handbags
bape clothing
lebron james shoes